Kabızlık sorunumuz ek gıda ile başladı hala devam ediyor 13.5 aylığız doktor dulcosoft verdi ama nerede tık yok arttırdık yine mi bana mısın demiyor.
Geçenlerde bir baktım et çıkmış orada nasıl zorlandıysa sürekli masaj zeytinyağı ne yaptıysam yok. Geceleri artık uyuyamıyor sanırım sancı giriyor ağlayarak kalkıyor aşırı huysuz.yarın tekrardan gideceğim doktora ama sizin tavsiyelerinizi rica ediyorum