Kizlar merhaba,
Bebegim 5 aylik. Maalesef çıt çıkmaması gerekiyor iyi uyuması için kötü alıştırdım 💆🏻♀️ park besiginde yatiyor yatak odasinda yatagimizin yaninda. Ama yatakta soldan saga donmemizden bile uyaniyor rahatsiz oluyor. Ne yapsam sizce odalari ayirsam mi? 😕