yaseminkaraca
patilianne
Ayy yazmayı unutmuşum özür dilerim 😊 genetik değilmiş sonradan oluştuğunu söyledi Nöroloji doktoru hastalık yada ilaç sonrası da epilepsi olma ihtimali var yada kafasına darbe sonrası da olma ihtimali var dedi. Benim düşünceme göre ilaç sonrası oldu bi grip olmuştu aferin şurup yazmıştı sağlık ocağı birkaç gün onu kullandık sonra malesef 24 saat içinde 3 kez 2 farklı şekilde nöbeti oldu 6 aylıkti o zamanlar. Yada bebeğim dönebiliyordu gözetimim dışında kafasının üstüne düştü emin değilim 🤷♀️ neyse ki cok şükür bir daha hiç nöbeti olmadı gelişimi olması gerektiği gibi sağlığı yerinde hala ilaç kullanıyoruz