Kızlar bebegim 8 aylik max 1 hafta önce tirnaklarini kestim.makasini her zmaan bakim cantasina koyarım ama yok simdi tekrar kesicektim bulamiyorum nedense içime acaba bebegimmi yuttu düşuncesi aldı.agladim sinirden..bu e bebekte satılan makaslar varya onlardan.evin heryerine baktim yok:(doktora götursemmi böyle durumda ne yapabilur.yutmuşmudur.yuttuysa ne zman yuttu.deliricem