Merhaba bebeğim bugün 11 aylık oldu sevgili annelere sorum,
Hiç yerinde durmuyor kitap okurken otun oynarken sürekli emeklemek ayaga kalkmak etrafi gezmek istiyor normalmi bende ilk bebegim endişe ediyorum yetersizmiyim neden oyun oynataniyorum diye..teşekkürler cevaplayana zaman ayirip❤️