elifsen398_ ben şimdiden arayistayim ben 9 .ayda gidecwm kızımın kanlari düşük çıkmıştı 10 aylık kontrolde iki ay sonra tekrar kan alalım dedi doktor özele gitmiştim devlete gidecwm 9.aya denk geliyo oda ozmn gidecem yani daha gitmedim.evet ismini duydum ama gönlüm Bünyan devlet hastanesinden yana oraya gidecem