4.5 yaşında dünya tatlısı kizim esim olacak adamın yüzünden bozuldu..Her şeyi bilen yapan konuşan bir kız. Baba rolü yok..Ben yapma derim o yap der ben bu böyle olsun kizim.derim o serbest bırakır. Her konuda bana zıt. Benim.cpk baskıcı olduğumu söyler yapma etme çok diyorsun der, çocuğun yanında onu destekler şekilde sürekli beni eleştirir. Simdi tatildeyiz baba evde olduğundan beri çocuk be i hiç dinlemiyor hergun çocuğa oyuncaklar alıyor hiç yok bilmiyor..ikizlerim var bi dr benim kız onları çok kiskaniyor l..hiçbir şeyini vermiyor oynasınlar ben de ver kizim paylaş diye öğretirken babası onlar onun istemezse vermesin diyor. Böyle böyle çocuğun psikolojisi bozuldu resmen delirdi. Göz altları mosmor oldu hastalar gibi. Doyumsuz, her şeye ağlayan, herkesle tartışan, paylasimsiz bor cocuk var şimdi karşımda. Çocuğum depresyonda mi sizce ? Ne yapmalıyım ben?