Deletedmom_216 ben kullanıyorum bebek arabası ile markete falan gitmek zor oluyor diye aldık bide bebeğimiz he kucak istiyor dışarda. Beş on dk bebek arabası lnda duruyor sonra sıkılıyor.4 aylık 7 kiloyuzz. Şöyle söyleyeyim bir bakımdan çok iyi kollarınız rahat terleyip yıpranmıyorsunuz ama ara ara bir yerde oturup dinlenmeniz gerekiyor sürekli dolaninca biraz yoruyor beli sırti. Ben bı kere kırk dk aralıksız taktim bebeği kucagimdan aldıklarında belimi hissetmiyordum öyle söyleyeyim😅 ama dediğim gibi parka yürüyüşe bı markete bakkala biraz dolanmaya gayet iyi bir şey. Ben almiyordum eşim aldı benim de