Kışlar oğlum 9,5 aylık 8 tane dişi var ve yaklaşık 1 aydır yan dişleri sis ama çıkmıyor . Dün farkettim dişinde biseyler olduğunu ama bakmama izin vermedi . Şimdi ağlarken cekebildim . Dişine zar gibi biseyle yapışık sanki hareket ediyor bu siyah şey ama dediğim gibi yapışık oraya . Bu ne ya lütfen bilsen yazsin çok merak ettim ?