Kızlar emzirirken takviye kullanıyor musunuz ben bir ay takviye kullandım şimdi benim kan değerlerime vitamin değerlerime baktırıp ona göre mi takviye kullanmam gerekiyor yoksa emzirme döneminde sürekli takviye kullanmam mı gerekiyor fikriniz var mı yani demek istediğim şu ben de c vitamini varsa yüklü miktarda sürekli vitamin kullanarak onu yükseltmiyor muyum kan testi yapmak daha mantıklı değil mi