asyasener cybex balıos s lux almıştık sizin seçenekler arasında yok ama aşırı konforlu bir araba. Zaten marka en iyisi. Tek olumsuz yönü 12 kg olması. Oğlum şuan 10 aylık. Ekstra olarak bugaboo butterfly aldık baston model. E bebek indirimi ile baya uyguna geliyor. Ondan da aşırı memnunum. Onun da sevmediğim tek özelliği ful yatar pozisyona gelmiyor oluşu