gozdeanne1 Kızlar bebeğim 3 aylık sabah uyku sonrası ve akşama doğru çişi koyu sarıya dönüyor su vermeli miyim gece iki kere emiyor gün içindede sürekli emzirmeye çalışıyorum çok sıcak olduğu için
babyboy_35 gozdeanne1 bizim doktorumuz herşeye karşı kaynatılmış ılınmış suyu verin dedi bizimkide koyuysndönmüştü geçti
vandb gozdeanne1 bende şuan onu düşünüyorum sabah koyu sarıydı güzelde emiyor ama çok sıcak günlerde böyle oluyor
Hayat_2023 gozdeanne1 Doktorlar su vermeyin diyor, devam sütü ya da anne sütünden gerekli olan su ihtiyacını karşılıyorlarmış. Zaten bebeğin mide kapasitesi az olduğu için su verildiğinde tokluk hissi oluyormuş ve beslenmesini etkiliyormuş. Sıcak da olsa vermeyin diyorlar.
babyboy_35 gozdeanne1 4 aylık evet doktorumuzda her şeye karşı ama çişi o şekilde olunca vermemi istedi
rabiaozdmr Kan ilacı kullandığım için ben su veriyorum , sudan zarar gelmez . Doktorumuz da karşı değil . Bikaç çay kaşığından bişey olmaz.