1comezanne kızım 10 gün kadar önce 2 yaşına bastı ben de 38 haftalık hamileyim 2. Tırtılı bekliyoruz her an her şey olabilir. Öncelikle hamilelik de çok kolay geçmedi. 6 aydır çalışıyorum. Evimin fiziksel şartlarından dolayı çok zorlandım. Hantallaşmayayım diye işe her gün yürüyerek gidip geldim. Evim 5. Kat işyerim 3. Kattı. Asansör yoktu ve inanılmaz zorlandım. İlk aylarda kızımı kucağımda dolaştırarak uyutuyordum bir süre sonra ayağımda sallamaya başladım. Karnım büyüdükçe ilgisini çekmeye başladı ve karnıma sarılarak uyumak istemeye başladı ilk zamanlar bastırıyordu yavaş yavaş bebek var zarar vermeyelim diye alıştırdım. 28 29 haftadan sonra parka götürmek hayal oldu. 32. Haftaya kadar yerde araba sürerdim onla o haftadan sonra onu da yapamadım. Karnımdaki bebek kucağımdaki bebek vicdan yapıyor insan biraz. 🥲 annem gibi bir annem eşim gibi bir eşim olmasaydı eminim ki çok daha zorlanırdım. İlk doğumum sezaryendi ikincisi de mecburen sezaryen olacak ilk zamanlar nasıl olacak bilmiyorum. İlk başlarda daha olumlu bakıyordum ama son haftalardaki bitkinlikten dolayı biraz gözüm korkuyor şu sıralar. Sosyal destekler yeterli değilse veya bordo bereli değilse insan çok ciddi bir şekilde düşünmeli 2. Çocuk kararını. Hele de sezaryen olup çok zorlandıysa…