7aylıkken yaptırdım uyuşukluk geçince baya acılı ağladı sonraki günler sorun olmadı 2saatte bir sargı bezine kantaron yağı sürüp pansuman yaptım günde iki kerede tentürdiyot sürdüm karton bardak koydum pansuman yaparken içe kaçık olmaması içinde biraz yanlardan gergidirerek sargıyı sardım 10gün sonra bişey yapmadım