sezer2022 Gerçekten prima reklamından gına geldi artık, hem boykot ürünü hemde her 5 saniyede bir çıkıyor çıldırıcam 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
yirmiikikasim23 sezer2022 evet bendede cikiyor surekli hayir diyorum ben molfix kullaniyorum anlamiyor yine cikiyor😂
[silindi] sezer2022 bu yazınızın üstünde bile şuan Prima reklamı oynuyor 🤣🤣 bide bir halta benzese boşa para
sezer2022 yirmiikikasim23 [silindi] lAmMelodi yorum yazamıyorum valla sürekli prima reklamı kapatmaktan 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
MinikPandam_ [silindi] sezer2022 herkese prima bana molfix? fakir miyim ulen ben?! ben de prima reklamı istiyorum 😒😒😒😒😒
mondecaidensecmeler sezer2022 tek Prima ciksa sürekli oyun ve Yemeksepeti reklamı çıkıyor ve ücretsiz uygulamada hep reklam verilir diyorlar bende 3-4 kez reklam veriyor
milletsanakanalizemiolacak sezer2022 bende dün trendyolmilladan alışveriş yaptım diye habire milla çıkıyor🤦🏼♀️
[silindi] milletsanakanalizemiolacak evet bende Trendyoldan bişeylere bakmıştım reklam olarak çıkıyor altta
bana1cocukyetti sezer2022 Durmadan çıkıyor bazen 2 saniyede 1 çıktığı bile oluyor, yorum yazarken bile utanmadan atlıyor reklam önüme😂😂
milletsanakanalizemiolacak sezer2022 önce klavye sorunu sonra reklam ne zaman düzelcek acaba bu uygulama giresim gelmiyor artık
bana1cocukyetti sezer2022 tam yazmaya başlıyorum hop önümde prima reklamı 😂😂 tam post okuyup moda giricem hop gene🫠🫠