Günaydın annelerim. Kızım 13 aylik. 2 gün önce ishal kusma ateş şikayeti ile acile götürdük. Ateşi düştü olmadı kusması da geçti ancak ishal 2 gündür sürüyor bugün 3. Gün. Dr ishal için antibiyotik verdi 2 gündür kullanıyoruz kesilmedi. Pirinçli yoğurt çorbası, muz , patates haşlaması yedirdim fayda etmedi. Kaç gün sonra tehlike arz eder tekrar götürmeli miyim yoksa ilacı kullanmaya devam mı etmeliyim?