Günaydın adet olmayışının 6 gününden selamlar 😅 korktuğum şey başıma gelmez umarım 🤲
Melisa_ ay postunuza denk geldim oldunuzmu aceba? Bu ay herkesde gecikme var.
tosbiksmoms evet 1 gn sonra oldum çok şükür 🙏
Melisa_ şükür ki korktuğumuz başımıza gelmedi😀
tosbiksmoms 6 7 gün gecikince bi korkmadım değil 😅olduktan sonra Bi oh çok şükür dedim..😀
Melisa_ sizinki bayağı gecikmiş ben 1 günden bile kafayı yedim. 1 tane mi çocuğunuz var?
tosbiksmoms evet