Dun bi doktorla gorustum instgram uzerinden gel goruselim dedi bazi sıkıntılarım var cok takintiliyim herkesin ne dedigine cok takilirim birinn bir kelimesi benim 2 günümü zehir edebilir hic biseyden mutlu olamıyorum asiri sinir var uzerimde boyle olmak jstemiyorum hayatimin tadini cikarmak istiyorum psikologa gitmek istiyorum artik bakicaz olmazsa ilac tedavisine baslarkz dedi ben gibi olup ilacla duzelen sakinleyen daha az dusunen var mi acaba