momysskaan benimki de bu gece milyon kere kalktı, su verdim ama aliskanlik mi oldu suya anlamadim henüz 4. 5.gundeyiz bizde sabırla bekliyorum kesintisiz uyumasini sonra odasına geçireceğim cunku …Bu arada emzirip emzirmemek herkesin kendi vucudu kendi kararı buna kimse laf edemez . Bir çocuğa gece süt içmekten cok kesintisiz uyuması büyümesine katkı sağlar. Anneannem köyde yaşamış biri biz 1yasina kadar emzirirdik işimiz gücümüz vardı durup 2yasina kadar emziremeyle basedemezdik dedi . Hic emziremeyenler de var ona bakılırsa ki sadece geceyi kesiyoruz bunun nesi kınanabilir ki