Derinikom 2 yaşından beri baza+yatak kullanıyorum ikizlerime, hiç düşmediler bu saatten sonra da düşmezler diye düşünüyorum, bir tanesi bütün kışlıkları toparlıyor, diğeri de evde ıvır zıvır alet edevat ne varsa hepsini toparlıyor 😁 gardolap olarak da ilk doğduklarında çilek mobilyadan mocha serisinin 3 kapaklı dolabını almıştım, ondan çok memnunum evladiyelik