Annelerim oğlum 35. Haftada doğdu, son 2 haftadır inanılmaz şekilde gündüz uykularimiz değişti asla uyumuyor ama gece uykumuz hemen hemen aynıydı. Dün akşam üstü de ağlaya ağlaya 6 de uyudu 8 de kalktı. Normalde 8.30 9 arası gece uykusuna yatardı ama geç uyandığı için anca 10.30 gibi tektar uyuyabilildi ve sabah 6 ya kadar hiç uyanmadı. Bu kadar uzun süreli uyuması normal mi ilk kez başımıza geldi doktorumuz uyandirmayin kendi uyanır dediği için de uyandirmadim. 4 aylık olunca bu kadar uzun uyumak normal mi?