Merhaba anneler
bi konuda sizlere danışmak istiyorum
benim 3 aylık bebeğim var çok gazlı olduğundan sabaha kadar emiyor. Çalışmak zorunda olduğumdan sabah kalınca da sütüm kalmıyor. Mama vermek istiyorum ama kızım mama almıyor. Tavsiye edeceğiniz bi yol var mı. Mama olur biberon olur ne bileyim bi çözüm yolu olur. Bakıcı nasıl bakacak diye kara kara düşünüyorum. Lütfen bi yöntem söyleyin