Kizlar ya hayırlı sabahlar ben dün geceden sagdim dolaba attım kapak kısmına onu bu gece iciriyorum bugün sagdigima da ertesi gün iciriyorum bugün sütü aldım kokladim bir garip kokuyor neyse eşimle kardeşimi uyandirdim dedim bu kötü mü kokuyor neyse evet falan dediler daha bı saat önce sagdigim sütü getirdim onun kokusu da aynıydı oda kötü ve garip kokuyor bı saat önce sütte aynı koktuğu için sutu oğluma icirdim ama evham yaptım sizce neden boyle