Esraelzan Kızım 7 aylık yeni Konak oldu saçı yağlı diye mi 2 haftadır biraz rahatsız hava da soguk diye korktuk banyo yaptırmadık onda mi diye yeni doğduğun da bile Konak olmamıştı acil önerisi olan yazabilir mi yapıp banyo yaptıracam çünkü
Ygtek Esraelzan dün doktoruma sordum zeytinyağı sürme dedi bebeyağı sür dedi. Bebeklere zeytinyağı cildine kesinlikle iyi gelmiyormuş. Ben bebeyagı sürüp yumuşatıyorum sonra yıkayıp tarıyorum azaldı biraz
Cicekimftm Ygtek bebe yağıda önerilmiyor içinde çok fazla kimyasal varmış. Sizde hindistan cevizi yağı kullanın
Derininannisi Esraelzan benim bebeğim de tam yedinci ayın da oldu dediğiniz gibi doğdunun da bile yoktu ben hakiki zeytinyağı sürdüm duştan önce ince tarakla taradım duştan çıkınca da taradım saçını kuruttum 3 5 güne gitti
PembeKoala Esraelzan canım sabah erkenden bebe yağını sür akşamınada yıkarsın masaj yaparak ben öyle yaptım bir çoğu çıktı
Sibel4264 Esraelzan zeytinyağı nı çok denedim bize faydası olmadı vazelin sürdüm onun faydasını gördüm ilk yıkamada vazelin saçtan arınmıyor korkma diğer banyoya geçiyor