Nera merhaba bi fabrikada asistanlk yaptım tum müdürlerin gelen giden misafir cocuk neyse gunde 150 bilet alımı yapn biri olarak tecrubelermden dayanarak yazıcam suan prosedur nasıl blmiyorum 2016 da dogum gnunde sehayat etmek isteyen 2 yas bebege 0/2 yas mı yoksa 2/12 yas mı almalıym dye tereddutte kaldım msuterı hzmetleriyle gorustum dusunun dogm gnunde bile 2 yasını artk doldurdugndan ötürü bana cocuk statusunde almamı gerektgnı soylemslerdı öyle almstm yoksa ucusa kabul etmeyeceklerini iletmslerdi ve o yas ayrımı yapmaları asırı sacma 40/50₺ indirim mi ne yaptılar hic yapmayn yas statüsü koymayn yetıskn fiytı alıyolar resmen