Herkese Merhaba 😍
Oğlum 3 yaşına girmesine günler kala fazla kilosundan dolayı çocuk doktoruna götürdüm ve kilosunun obezite sınırında olduğunu hemen endokrine goturmemi söyledi. Haftaya randevu Aldık endokrin için . Doktor sonra İlk Başta Anlamadığım bı şekilde çocuk psikiyatriye de gitmenizi öneriyorum çok hızlı konuşuyor dedi . Aslında ben farketmistjm ama normal olduğunu düşündüm . Bugün psikiyatriye gittiğimizde oğlumun hiperaktif olduğu Ve ilaç kullanması Gerektiğini Söyledi doktor. Ama vereceği İlaç iştah Açtigi İçin ve oğlumun da kilosu Olduğu için henüz başlamadık Endokrinden çıkacak sonucu beklicez . Obezite Sebepleri neler olabilir zaten hiperaktif olduğu için çok yese bile eritmesi lazım ama her geçen gün kilosu yükseliyor Varmı Aranızda Hiperaktif Ve obezite ile bilgisi olan