Aselinannesi0655 doç.dr nazmi mutlu karakaş. Çok memnunum keşke aylarca boşuna özellerde şehir hastanesinde sürünmeseymişiz diyorum. İyi ki mutlu hocayı bulduk ,çok güzel ilgileniyor. Ücreti de aşırı cüzi bir miktar. 452 tl. Tek dezavantajı her gün orada olmuyor. Dekan yardımcısı olduğu için toplantısı dersi vs oluyor. Randevuları her cuma sabah 8 de açılıyor bir sonraki hafta için. Arayıp alıyorsunuz. Sabahtan randevu yok öğleden sonra 15.30dan itibaren hep. Zaten 6-7 hastası oluyor. Ama muayeneleri uzun sürüyor.