Kizlar merhaba,
5 aylik olmak uzere bir oglum var.. Dogdugu gunden itibaren bir rutin olusturdum ve su an cok sukur uykulari ve beslenmesi cok duzenli. Her gun ayni saatte uyur, gece 1 kere ayni saatte uyanir ve sonra sabah ayni sekilde gune baslariz. Gun icerisinde 1’de uyuyacaksa 13:30’da gozlerini kapatmis olur. Buraya kadar her sey iyi guzel… Ama gelin gorun ki her rutinine asiri bagli oglum.. Mesela uyurken cit citmayacak, full sessizlikte uyuyabiliyor ya da yataginda klima basinda uyuyor sadece. Aksam olunca disaridaysak hayatta uyumaz. Illa full karanlik bir ortamda uyumasi lazim gibi.. Evdeyken harika, calar saat gibi zamani gelince isliyor her sey ama tatildeyken hele.. Rutinleri bir bozulsun kiyamet kopuyor. Bugun mesela. 20.30 degil de 21.30 da uyumak zorunda kaldi. O 1 saatte beni 10 yil yaslandirdi😂
Bu döngüyü nasil kiricam ben? 😮💨