oglumunannesiyim_- Kızlar oda kokularımi.degistirdim bambu olanlarından aldım yoğun kokusu var ve bebeğim o odada kalıyor sizce zararli mıdır klima var diye de çok pencere acmiyoruz
flybrk Olmasa daha iyi olur. Sentetik kokular bebeği bırak normak insan icin bile iyi değil. Bırak temiz oksijen alsın bambuyu napacak 🤣🤣