Laboratuvarbebegi1 Kızlar ya 2 bezdir sümüksü yeşil kaka yapıyor normal midir? Hastaneye götürmeli miyim😒
Sevvalll Laboratuvarbebegi1 benimde öyle canım normal dedi doktor kan ilacı yada mama kullaniyormusun
Nilmur00 Laboratuvarbebegi1 ön sütü çok almış diyorlar ama genelde bilmiyorum. Bir meme tam bitmeden diğerine geçme yağlı kısmını yani son sütü alsın
ZeynepAylin Laboratuvarbebegi1 biz 5 buçuk aylığız bir aydır bu sıkıntıyı yaşıyoruz şu an alerji üzerinde yoğunlaştık süt ve süt ürünleri, yumurta yemiyorum rengi sarıya döndü sana tavsiyem yediklerine dikkat et anlamaya çalış