Ya bugün eşimin bi arkadasıyla görüştük onun oğluyla benim kızım aynı ayda. 7,5 aylık Ama şöyle bişey var, mesela o 4 ana öğün(hipp in hazır sebze püreleri) 4 ara öğün ( hipp in hazır meyve püreleri) veriyormuş ayrıca aptamil mama veriyormuş . Bense sadece anne sütü ve bir öğün kendi hasladıpım seyi veriyorum sjdjd bunun doğrusu ne olmalı beni aydınlatırmısınız