Nrkzy ben çok abartılı istemiyorum zaten biraz daha doğal görünümlü istiyorum ama dökülüyor filan dendiğinde korkuyorum ya çok istiyorum şuan biraz vazgeçtim gibi çünkü mesela ben sivastayim şuan burda yaptırıp gidecem ağustosun 17 sinde kinamiz var 24 de düğün temmuz sonu gibi yaptiricaktim ama dökülürse çok kötü bı goruntu olur o yüzden kararsızım