Nerdeyse 1 aydır geçmeyen pişik vardı ama alerji felan değildi en sonunda doktora gittim travazol verdi ama en önemlisi her çiş ve kakasında üşenme git yıka dedi ıslak mendil kesinlikle kullanma bu dönemde lavaboda bölgesini yıkadım her seferinde gece uykusunda bile çişini bekletmesim oamugu ıslatıp da silip bezledim travazolu da ince tabaka şeklinde sürdüm sıcaklarda biraz pişik inatçı olabiliyor