Bebeğim 6 aylık dişi kaşındığı için sürekli yatağında yüzünün üstüne dönüp başını bastırıyor emziğiyle kaşıyo galiba ama uykuda olursam boğulur falan diye korkuyorum mantıklı düşününce nefes alamazsa kendini zaten döner diyorum ama bilmiyorum yanlarına yastık mı koysam dönemese yada kundak mı yapsam siz ne yapıyorsunuz bu durumda fikirlerinize ihtiyacım va r