Ayseee60
Aşkım benim kızım ocak ayında doğdu ben hiç kundak bile yapmadım örtmedim de çocuğu sıcak hasta eder terler terini üşütür. Ben bu olaylarda rahatım kendim nasıl rahat hissediyorsam kızımada aynısını uyguladım bir sorun yaşamadım kesinlikle camın açık olması taraftarıyım temiz hava açısından. Kışın bile en az 20 dk kızımı yatak odasında tutup her gün komple evi havalandırıyordum alıyordum içeri serinlik oluyordu yani alıştırmadım ben sıcağa.