Kızlar benim 20 aylik kizim.oğlen saat 11-12 gibi uyanir ve 4 gibi en gec öğlen uykusu yapar sonra akşam uykusuna kadar uyumaz sonra yatış yine 11-12 yani uyumayı coook seviyor gece çok uyandığı için uykusunu alamıyor ondan com uyuyor ama ben erken uyandirmiyorum kıyamadığım için yanlışmı yapiorum ama diyelim.doktora filan gidicez erken uyandığım uh çığlık kıyamet uyutana kadar huysuz