cahide007 ilçemiz belli olmadı malesef bu cuma mezun olucak eşim belli olsa çok daha güzel olacak ta hayirlisi bakalım kışın dediğiniz gibi güzel geçer de yaz ve sıcak beni korkutuyor kendimden çok 8aylik kızım için endişeleniyorum arıtma ve klima sart onu iyice anlamis oldum
Klimayida acmasak evin içinde biz eriyecegiz artık dikkat edicegim