Hellö canım anneler , Kuzeyle 3. Gündeyiz kaka zaten altına yapıyor ama 2.gün akşamı çiş yapmaya başladı lazımlığa. Ama gerek gör ki akşam yani gece çok uzun tutuyor. Mesela akşam 5te yaptı çişini şu an saat 1 hala tık yok. Dün gece akşam 9 da çişinş yaptı sabah 7.20 gibi çiş ve kaka yapmış’ Bu kadar tutması normal mi yoksa bi sorun mu var???🥹☹️☹️