ummhamza bende denedim blw ve başarılı olamadım bir bebeğim istemedi diğeri de çok istekliydi ama tabi çok küçük olduğu için kendi yemek yerine sürekli döktü 😂 kaşık istegini şöyle bastırdım yemek yedirirken konuşup şarkı söyleyip dikkatini dağıttım, gerçekten cok acikmasini bekledim ve elimle yedirdim daha sonra beğendiği şeylere ağırlık verdim mesela domates fasulye kabak kayısı çok seviyordu onlara ağırlık verdim 1 hafta öyle oyalayip 2 lokma elimle veriyorsam 1 lokma kaşıkla verdim tam kasiga yönelirken işte karşısında aç ağzını oğlum haaam yap diye dikkatini dağıttım hatta olmaz ben yedireyim sen sonra falan dedim şu an kaşıkla bir problemimiz yok karni doyunca aliyor elimden anlıyorum blw için de meyveleri veriyorum ellerine ve nasıl ağızlarına götürüp yiyeceklerini gösteriyorum kendim de onlarla yiyorum şimdilik meyve yerken başarılıyız tabi yarısı dökülse de kaşık tutturmayi da 9. Ayda deneyecegim bir daha