Kestanesekeri Merhabalar 1 hafta önce aldım ama bedeni Büyük oldu denemeden aldım.1 defa da giydim.XL beden almayı düşünen varsa kaçırmasın derim 4 parça
Kestanesekeri azraklknn tesmay marka burda bi mağazadan aldım biraz mahrumiyet bölgesi burası.Bulduğum tek bedeni aldım şimdi de pişman oldum