1 yal civarı geçirdi. Viral bir hastalık ve çoğu virüs kaynaklı hastalık gibi spesifik bie tedavisi yok. Semptomları geçirici yan yedaviler var. Ben, ateşi herhalde diş diye (38 civarı kaldı bizde) düşünmüştüm ama sonra döküntü olunca doktora fotoğraf atmıştım. Ilık duş aldırdım ama hani ovmadan sadece su ile. Ateşe de faydası olur hem. Doktor calpol verebilirsin dedi zira döküntüler acı ağrı yapabilirmiş, bir de uykular fena oldu onun için de zaditen (ya da zidaten) vermişti doktor ama pek içim razı gelmemişti hani uyku şlacı gibi gelmişti ama alerji tedavilerinde kullanıldığı için bir iki gece verdim yine de. Uyuttu mu, hayır !