hepayni13 tabiki içeride o tarz destekleyici şeyler oluyor. Benim eşim kaç kez sperm vermek zorunda kaldı. Hem tüp bebek için hemde öncesindeki testler için. Ama hepsinde odada değil lavaboda yapmış çünkü saçma sapan bir şekilde odaya birileri kamera koyup kayıt alıyor olabilir burası Türkiye diye düşünmüş 😂 ha ben bırakın kafama takıp tepki göstermeyi, eşim lavabolarda çok zorlandığı için neden destek almadın diye kızmıştım 😂 bunlar çok normal şeyler bence