Bebeğim 7,5 aylık ama fazlasıyla anne sütünü memeyi seven bir bebek ben 4 gundur agır grip geçirıyorum bronsit başlangıcım var doktor bana antibiyotk verdi 4 saat emzirme dedi iki gün içtim ama dolptaki stok sütlerim bitti şimdi dolapta süt yok gögüslerimdeki sütte azaldı dun aksama kadr benı emdi yavru meğersem sütüm az gelıyormuş artık çekiştirmekten uçları yarıldı çalışıyorum işyerinde az önce sütümü sağdım bi damla fazla aksın dıye çabaladım ama 100 cc çıktı anck iki gögsümden sinirlenrim bozuldu kendimi şuclu hissediyorum sütümü nasıl geri artırabılırım onsuz asla uyumuyor ne yerse yesın anne sütünü bıraz da olsa ıcmek istıyor bende kesmek istemıyorumm kuzumuu 😔