incinin_annesi1 Evet regl olmayı beklemenize gerek yok direk başlayabilirsiniz.
Düzensizlik yapmıyor zaten son 4 hapı yeşil onlara gelince regl oluyorsunuz.
Evet burada cok okudum kanamam durmadı çıkarttırdım, kaydı hamile kaldım, spiralim var hamileyim, reglim uzun sürüyor normal mi? diye o yuzden ben direktt vazgectim.
Böyle iyi gidiyoruz çok şükür bir kaza da yaşamadım.