Kızlar merhaba 42 günlük oğlum var gaz için köpüklü kaka için hastaneye gittik doktor bu çocuk sarı dedi test istedi testin sonucu total bilirubin değeri 1.48 çıktı üst sınır 0.7 yardım edin yarına kadar dayanamayacağım.Bu değer geçer mi altında başka sebep mi vardır? Oğlumun sancıları gazdan değil mi ? Neden olmuş olabilir benim sütümden mi diyey yapıyordum alerjik olabilir dendi kakaya bakıldı kan görülmedi.Sarılık olduğunu öğrendik.