Peşpeşe iki çocuk, 1.5 yaşında ve 5 aylık.. 5 aylık kızımı uyutmakta o kadar zorlanıyorum ki.. kundaklıyorum olmuyo, hoplayarak zıplatıyorum olmuyo, ayakta sallıyorum, beşikte, yatağına koyarak. Hiç bi şekilde mi uyumaz ya. En son uyku delisi oluyo öyle iyice zıplayarak uyuyo. Diğer kızımı çok ihmal ediyorum bu yüzden. İnsan evladını uyutmakta nefret eder ağlar mı?ben öyleyim. Nolur bana bi çözüm söyleyin…