Atssssss000 Kızlar merhaba, doktora gittim ama bacaklari kapali oldugu icin gostermedi cinsiyeti bebis🥲 tahminde bulunabilir misiniz 🌸
Irmakk1 Atssssss000 bacaklarını kapattiysa biz nasil anlayacağız acaba affınıza sığınarak soruyorum? Biz müneccim falan miyiz
mematiii Atssssss000 kız givi geldi ama hayırlısı olsun canım benimlide böyleudi.Kese şekli falan yalan dolan diyor doktorlar.
Atssssss000 Irmakk1 tahmin demisim dimi? Sana illa nokta atisi yaparsin diyen mi oldu? Kese seklinden bile dogruyu bilen var.
Atssssss000 Irmakk1 ya kes sesini salak mısın nesin ne bu hareketler ya mutsuzlugunu bende mi cikarmaya calisiyosun anlamadim ki
9793selaam Atssssss000 benim kızımda 6 aylıkken öğrendim resmen göstermiyordu ben kız diye hissettim cnm .kaçıncı bebeğin :)
9793selaam Atssssss000 hemen hmeen aynı zamanlarda ogrenmisiz😂 ben doğarken öğrencem diye korktuydum 😂