Agzını karbonatlı suyla silmen lazım canım göğsünün ucunu falanda o zaman bana doktor biraz limonda damlatıp göğüs ucunu silebilirsin demişti emzik biberon varsa kaynat taşan demişti belli bir süre çünkü onların ucunda da olup tekrarlar demişti ve fungostatin diye biye bir ilaç kullandım kuzumun hiç geçmezdi hergün karbonat su yapmama rağmen 3 ay falan uğraştık 6 ay demişsiniz daha küçük olsaydı süt kalıntısı da yapar diyerekten su ver derdim biraz ama zaten içiyordur