sule43 Kızlar bunu kullanıp kan değeri güzel çıkan var mı?daha önce bestirion kullanıyordum demiri düşük çıktı bayağa.bunu kullanmaya başladım 21 aylık kaç ölçek veriyorsunuz nasıl kullanıyorsunuz bilgi verebilir misiniz
Nononame sule43 biz kullandık. 12.ayda kan değerlerimiz çok güzel çıktı, hem de oğlum tadını sevmediği için düzensiz kullanıyorduk. Sonuçlar iyi çıkınca doktor bırakmamızı önerdi bıraktık.
Petitoos sule43 merhaba benim oğlum da 20 aylık kan değeri düşük çıkıyor bestiron kullanıyordum hiçbir işe yaramamış, +2 değerlikli olduğu için newvit almak istiyorum siz kullandınız mı acaba
Petitoos sule43 ben de şu an bakıyorum hep leke dişleri ya siz fırçalamayı denediniz mi geçti mi öyle