Merhaba anneler sizlere bir şey danışmak istiyorum.1 aylık bebeğim var sütüm yetiyordu en son iki gün önceki doktor kontrolümüzde kilo alımı iyiydi ama bugün memeyi çekiştirdi sürekli çıkardı ağzından ve ağlamalar başladı sütüm yetmiyor mu acaba diye düşündüm şimdi de emzirdikten 10dk sonra sağım yaptım ama ilk zamanlar da sağıp denemiştim ne kadar çıkıyor diye şuanda da ilk zamandaki sağdığım sütten daha az süt çıktı. Sağım yaparsam sütüm çoğalır mı ve ne zamanlar sağım yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim tavsiye verecek olanınız var mı???Bu arada suyu güzel içiyorum,rezene çayları,dereotu,ceviz vs. Süt artıran herşeyi yemeye çalışıyorum